Siirtyminen random blogeihin

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Lähdetään kauas pois

Tänään heräsin jo puoli kuudelta. Yleensä nukun noin kaheksaan, mutta tää päivä oli kai joku poikkeus. :D Kun heräsin, luulin kellon olevan puol 9, koska joku oli siirtäny mun kelloa ! Oliskohan Veera...?? >:I  Keittiön kellosta sain kuitenkin selville, että oma kelloni on väärässä. Puoli yheksältä pyöräilin Veeralle, ja pimpotin ovikelloa. Veera oli heränny vasta 15 min sitte, ja oli vielä vähä uninen ku tulin. Pelailtiin siellä Monopolya ja katottiin Summeria. Pian sen jälkeen me mentiin sitte meille. Palomaki tuli meidän kaa. (Paloma, Veera & mä ollaan besuja♥) Vietettiin meillä sitte aikaa, kunnes Paloman piti lähtee, ja me mentiin taas Veeralle. Sieltä lähdin pakkailemaan Egyptin reissua varten noin kuudelta.


Kyllä, menen perheeni kanssa siis sunnuntaina yhdeksäksi yöksi Egyptiin. :> Siksi pakkasin tänään matkaa varten. Oon ihan surkee pakkaaja! Yleensä ihmisten ongelmana on se, etteivät he saa kaikkea tarvitsevaansa mahtumaan mukaan, mutta mulla on täysin päinvastoin. Yleensä en tiedä yhtään, mitä pakkaisin ja laukku jää yleensä melko tyhjäksi.
Nyt sain kuitenkin mukaan aika hyvin tavaraa! ;) Tosin vaatteet veivät tilasta 3/4 ja muille tavaroille jäiki sitte sellaset 1/4... 
Mut anyway, mukaan otin tietysti kaikkea melko normaalia, kuten vaatteita, kameran, päiviksen, meikkejä, pari kirjaa, hiustenlaittovälineet, pehmokissan :3, tyynyn yms.


Ton tyynyn pakkaaminen sujui yllättävän hyvin! :-)

Käsimatkatavaroitani en pakannut vielä, sen ehtii tehdä vähän myöhemminkin. Kun tulen matkalta, postaan siitä melko varmasti tänne blogiimme.

Silloin, kun olen ulkomailla, Veera tekee teille postauksen/postauksia jos ehtii!
Kommentteja? ♥

2 kommenttia :

  1. Hyvää matkaa muru!;3<33 Tulee ikävä;'(

    VastaaPoista
  2. ihana blogi sulla, liityin lukijaks ! c:
    liitythän mun ?

    wimmustyle.blogspot.fi

    VastaaPoista